BAD TO THE BONES







yea, sure



...



>:)



deeeeeci, nu stiu dac-ai citit tu primu meu post pe blog (in care ziceam ca vreau sa-l folosesc pentru vandut hainute si alte cele, in fine, in mod comercial) dar tin sa te anunt ca acum, dupa un AN de zile, in sfarsit (stiu ca urasti expresia asta si stiu ca stii ca stiu asta,iar tu, cel care citesti acum, habar n-ai despre cine vorbesc) m-apuc si eu de ceva treaba, ah, si facusem si un pandantiv care mi se pare mie dragut- pentru ca e facut DE MINE si pentru ca e primuuuu'- si sper sa gasesc aparatu ca sa-i fac o poza, la naiba!



poate m-apuc de facut si accesorii, who knows



sper sa ma descurc la posta(nu c-ar fi mare lucru, dar mirosu de acolo si tipetele babelor alora ma baga-n sperieti)



ieri am fost la centru(de ingliş) si mi-am facut o impresie despre cum o sa fie clasa mea de bilingv(pentru ca m-am hotarat: stirbei, ma) si e mai bine decat ma asteptam.






sper sa nu treaca vara pe langa mine, mai ales ca imi rasuna zilnic in minte CONCERT VAMA, CONCERT VAMA !!! si oricine are de gand sa mearga sa m-anunte si pe mine.



dar sunt sigura ca o sa merg.



pentru ca sigur or sa fie si daca or sa fie n-o sa am tina nimic sa ma duc, ma duc pana si cu caruta lu' tataia cu porcu Ghita si tot ma duc :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu